Zestawy
zadań z matematyki I Godzina
wychowawcza I Problem
narkotyków w szkole I Konkursy
Ciekawe linki I Karta osiągnięć ucznia - ocena
opisowa I Scenariusze zajęć I
Osnowa lekcji gimnastyki korekcyjnej
I Scenariusz "Dnia Matki" I
Problem edukacyjny I Program
edukacji regionalnej I Program edukacji
zdrowotnej I Scenariusze uroczystości
I Żywioły - scenariusze zajęć I
Konkurs
ortograficzny dla kl. III I Scenariusz
międzyklasowgo turnieju I Karta osiągnięć ucznia
I Karta osiągnięć ucznia II
Karta
osiągnięć
ucznia – ocena opisowa
za
I semestr
rok szkolny 2001/2002
....................................................
.................................
imię i nazwisko
klasa
zakresy
osiągnięć |
A |
B |
C |
1.Edukacja polonistyczna a)
mówienie i słuchanie: - słucha,
rozumie i odpowiada wypowiedzi nauczyciela i kolegów -
wypowiada się samorzutnie na różne tematy - potrafi
opowiedzieć o wydarzeniach na podstawie historyjki obrazkowej -
wypowiada się zdaniami pojedynczymi rozwiniętymi b)
czytanie i pisanie: -
dokonuje analizy i syntezy słuchowo-wzrokowej wyrazów - czyta głosując,
sylabizując - czyta
pełnymi wyrazami, zdaniami - czyta głośno
ze zrozumieniem - potrafi
odwzorować kształt liter i połączyć je w wyrazie -
przepisuje poprawnie wyrazy, zdania pisane i drukowane - potrafi
napisać wyrazy i proste zdania z pamięci i ze słuchu - potrafi
podpisać ilustrację c)
Edukacja matematyczna -
rozpoznaje proste figury geometryczne - potrafi
zmierzyć długość za pomocą linijki - potrafi
zapisać cyfry odpowiadające poszczególnym liczbom w zakresie ………. - potrafi
porównać liczby w zakresie ……... - dodaje
i odejmuje w zakresie …………… - mnoży
i dzieli w zakresie……………. - rozumie
treść prostych zadań tekstowych i samodzielnie je rozwiązuje - zna dni
tygodnia, nazwy pór roku, miesięcy potrafi
odczytać pełne godziny na zegarze c)
Edukacja środowiskowa -
dostrzega zmiany w przyrodzie w różnych porach roku -
rozpoznaje i nazywa rośliny i zwierzęta w najbliższym otoczeniu - rozumie
konieczność ochrony środowiska - potrafi
określić cech krajobrazowe Piasków i najbliższej okolicy - dba o
rośliny doniczkowe w sali lekcyjnej, wie czego potrzebują do życia - potrafi
prawidłowo przejść przez jezdnię - zna
znaczenie sygnalizacji świetlnej d)
Edukacja artystyczno-ruchowa - prace
plastyczne wykonuje estetycznie i staranie - prace
artystyczne zawsze doprowadza do końca -
zachowuje ład i porządek w miejscu pracy - umie zaśpiewać poznane piosenki - reaguje
na umówione znaki i sygnały -
sprawnie wykonuje ćwiczeniach |
|
|
|
Zachowanie
.......................................................................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................................................................
........................................
....................................................................
Data
Wychowawca
klasy
Religia: ..............................................
Objaśnienia:
A
– potrafi, umie
B – na ogół potrafi, ale popełnia
błędy
C – musi starać się bardziej, bo
jeszcze nie potrafi
Opracowała
mgr Halina Kuflińska