Zestawy
zadań z matematyki I Godzina
wychowawcza I Problem
narkotyków w szkole I Konkursy
Ciekawe linki I Karta osiągnięć ucznia - ocena
opisowa I Scenariusze zajęć I
Osnowa lekcji gimnastyki korekcyjnej
I Scenariusz "Dnia Matki" I
Problem edukacyjny I Program
edukacji regionalnej I Program edukacji
zdrowotnej I Scenariusze uroczystości
I Żywioły - scenariusze zajęć I
Konkurs
ortograficzny dla kl. III I Scenariusz
międzyklasowgo turnieju I Ocena opisowa - kl. II I
Ocena opisowa - kl. III
OCENA OPISOWA
UCZNIA KLASY TRZECIEJ
PÓŁROCZE
Rozwój
społeczno- emocjonalny:
Uczeń
-
akceptuje
zasady współżycia w zespole klasowym
-
wypełnia
obowiązki ucznia...........................................................
-
zna
formy grzecznościowe i stosuje je
-
szanuje
własność swoją, kolegów i szkolną
-
potrafi
współpracować w grupie
-
......................................................................................................
Umiejętności
i wiadomości polonistyczne i historyczne:
Uczeń
-czyta
tekst wolno, sylabizuje, poprawnie
-czyta poprawnie, płynnie, wyraziście
-czyta cicho ze zrozumieniem
-czyta teksty literackie i potrafi je analizować, prowadzi dzienniczek lektur
-rozpoznaje elementy wiersza: strofy, wersy, refreny
-umie korzystać ze słownika ortograficznego, encyklopedii, leksykonów
-przepisuje poprawnie zdania
-pisze z pamięci i ze słuchu
teksty........................................................
-umie napisać opis, zaproszenie, życzenia
-grupuje wyrazy według poznanych części mowy: rzeczowniki, czasowniki,
przymiotniki, liczebniki
-opowiada przeczytane teksty- samodzielnie, krótkimi zdaniami, długimi
zdaniami, szczegółowo, w skrócie
-zna wybrane legendy polskie, królów Polski, zwyczaje polskie, symbole
narodowe
-stosuje wiadomości z gramatyki: określa poprawnie formy gramatyczne
(rzeczownik-liczba, rodzaj, czasownik-
liczba, osoba, czas, rodzaj, przymiotnik-
liczba, rodzaj, stopień)
Umiejętności matematyczne:
Uczeń
-zna
liczby do 1000
-porównuje liczby w zakr. 1000
-pamięciowo dodaje i odejmuje w zakr. 100......................................
-wykonuje dodawania i odejmowania sposobem pisemnym
-mnoży i dzieli pamięciowo w zakr. 100
-posługuje się w obliczeniach kalendarzem
-oblicza obwody kwadratów i prostokątów
-zna jednostki miary długości
Umiejętności i wiadomości przyrodnicze:
Uczeń
-rozpoznaje
wybrane ssaki, ptaki, ryby, owady
-rozpoznaje
niektóre drzewa po kształcie liścia
-odróżnia
rodzaje zbóż
-wyjaśnia
proces powstawania chleba
-wyróżnia
rośliny oleiste i włókniste
-zna
polskie miasta, jeziora, rzeki, góry
-orientuje
się na mapie Polski
-opisuje
zmiany zachodzące w przyrodzie w zależności od pory roku
-zna
podstawowe zasady ochrony środowiska
-wskazuje
strony świata
Rozwój
artystyczny i fizyczny:
Uczeń
-wykonuje
prace plastyczne, stosując różne techniki i materiały
-śpiewa piosenki dla dzieci i kolędy
-uczestniczy w grach, zabawach ruchowych
-przestrzega zasad bezpieczeństwa na zajęciach gimnastycznych
-ćwiczy w odpowiednim stroju
-dba o higienę osobistą
Uczeń
bierze aktywny udział w apelach, uroczystościach klasowych i szkolnych oraz w
konkursach:....................................................................................................................
......................................................................................................................................
.....................................................................................................................................
Religia..........................................................................................................................
Opracowała: mgr Elżbieta Wenderska